diumenge, 7 de febrer del 2010

negombo


4 comentaris:

MIZU ha dit...

Neneeeeee! Que em sembla que et quedarás allá! Quan tornis has de fer una supermegaexposició de fotos! Jo estic mirant d'anar a Sipadan(Malasia) a fer submarinisme, clar que no té res que veure amb el teu viatge! Ahhhh records de la meva padrina, que ja saps que això d'internet no és lo seu, té molta feina amb els sabons que fa. YA te contaré!!! kisses

Xavier ha dit...

Estic d’acord amb la Lola, has de fer que les teves imatges i aquest viatge serveixi a altres per fe rallo que pensen però no s’atreveixen a realitzar.
Un abraçada molt forta des de la meva estàtica vida. Jo soc d’aquest grup dels no atrevits.

rogerbcn ha dit...

...el 14 de Març m'expulsen!!!! (s'acaba la visa de 3 mesos...)
pero si tot va be el 5 de març volaré cap a Delhi!

gràcies, solter i sense fills posa les coses més fàcil per moure's com un vulgui...mao o meno...

MIZU ha dit...

Roger a partir d'ara et direm Willy Fogg o potser Sandokan si et deixas barba! je,je. Home clar tenir la llibertat de no tenir lligams ni personals ni profesionals és molt important per fer un viatge com aquest. Jo no tinc ni nens ni parella, pero si le digo a mi jefe que me voy 2-3 meses a descubrir mundo me dice que me vaya pero que ya no vuelva!! Jo encara confío en el euromillon! Xavi com sóc molt pesssssssada ja insistiré al Roger perque faci alguna cosa amb tot el material que está recopilant. Petonets!