divendres, 12 de febrer del 2010

colombo

fa molts molts anys la meva mare va anar a buscar-me al parvulari de la immaculada, al passeig de sant joan, per visitar la futura escola per a la "egb" els maristes.

en creuar el passeig la meva mare em va dir que tindríem una petita entrevista. recordo anar agafat de la mà i en el curt trajecte del carrer valència posar-me a plorar...

quan la meva mare em va preguntar que em passava li vaig dir que em feia molt
mal la panxa...

vaig realitzar els 6 primers cursos de "egb" en els maristes.


mentre estigui a colombo aniré a classes d'anglès dues hores al dia amb una professora particular.

ahir a la tarda vaig anar a la primera.
en el trajecte en taxi cap a casa la professora estava nerviós i no sabia si posar-me a plorar i dir-li al taxista que em feia mal la panxa.

vaig fer l'esforç de ser conscient de la meva edat i vaig arribar en perfectes condicions.


una mica més de 3 euros l'hora, vaig fer dues hores sense parar, és molt bona professora, espero aprendre una mica més i no confondre jam per ham ...

2 comentaris:

migé ha dit...

Good luck Roger with your English classes! How is the situation with your visa for India? Have you seen Manjula? HUGE kiss - Michel

migé ha dit...

Acabo de leer tu correo sobre Manjula... sin embargo espero respuestas tuyas in ingles a mis preguntas ... para practicar...
otro HUGE HUG.