dilluns, 15 de febrer del 2010

colombo
















la classe d'anglès d'ahir va ser al matí. en acabar la classe la professora em va convidar a assistir a una xerrada que el seu marit farà a la tarda a la mateixa casa.
ensenyarà diferents tècniques de parlar en públic.

jo no sé dir que no, i a les 5:30 estic assegut al costat de quatre homes del país escoltant com eufòric marit de la professora explica com hem de posar les mans, fer ús de la veu, mirar als ulls dels oients, somriure mentre es parla ....
ho explica amb un anglès molt fàcil d'entendre.

al cap d'una hora i mitja de xerrada ens anima a ser nosaltres mateixos els speaker.
en aquell moment jo dono les gràcies però em disculpo per la meva falta de vocabulari i així no sortir a fer una xerrada.


la meva sorpresa és que tots m'animen a sortir,
vinga! no hi ha cap problema! surt! explica'ns!


m'aixeco tímidament enmig d'aplaudiments i ovacions.
en mil.lèsimes de segon em poso en contacte amb jesucrist, buda, mahoma, shiva ... per no caure desmaiat o posar-me a plorar i dir que em fa mal la panxa.


em veig a sri lanka, colombo, la capital, en un petit garatge improvisat com a classe d'anglès i sala de conferències, davant de 6 atents ciutadans a com un tipus de barcelona que parla l'anglès com si tingués un problema mental parla del primer que se li passi pel cap.

come on roger!

em dic... vinga! tu pots, total no els conec de res i és impossible que mai més em creui amb un d'ells ...

al final de la meva petita xerrada de com vaig decidir viatjar a Sri Lanka... vaig ser aplaudit... aquí la gent és molt generosa.
després la professora d'anglès ens va convidar a unes pastes i te ...

5 comentaris:

MIZU ha dit...

Heyyy! Al rebre el teu sms en anglès creia que ja estavas a Barna! Quin cap tinc! Nen que tens problemes per palar en públic ? no home no! Segur que els vas deixar flipant!! Que hará este tío tan largo por estas tierras!Je,je,je.Segur que els teus companys s'estarien preguntant això. And remember: Nothing is impossible.Kisses

Xavier ha dit...

Nen, vindras fet un "orador" i net de complexes.
Fa un fred per aqui de collons.
A gaudir del viatge.

Una abraçada.

rogerbcn ha dit...

gràcies als dos! abrigueu-vos molt!!!! aquí en canvi està fent molta calor
el món està fet així

laura ha dit...

Ay!....visualitzo tot el que expliques perfectament...i em parteixo

rogerbcn ha dit...

Laura tinc moltes ganes de riure amb tu!!!!!! petons i records a la familia.