diumenge, 28 de febrer del 2010

adam's peak

potser ha estat l'experiència més espectacular però també la que m'ha deixat exhaust.

aquesta setmana m'he retrobat amb l'amic srilankés que em va parlar de sri lanka a barcelona, ens vam conèixer al dhama neru del montseny i ha arribat al seu país per retrobar-se amb la seva dona i filles.

en l'excursió també ha vingut el nebot de la família que va néixer a sri lanka però viu a australia.

és duríssim, vaig posar el meu "dispositiu mula" i de seguida em vaig desmarcar del grup. en la pujada prou tenia amb transportar la meva ànima que no podia creure el que veia.

pujant trobes gent descalça, cossos molt prims que pugen corrent, dones grans que et sonriuen al creuar, treballadors, dels diferents xiringuitos que vas trobant en el trajecte, carregant amb caixes de begudes o ampolles de gas ....

en arribar t'oblides de les més de quatre hores de pujada per escales molt inclinades. les vistes són inoblidables i la gent, celebrant els seus ritus religiosos, posen una banda sonora immillorable.

al vespre vam decidir passar la nit al refugi, hi havia poca gent, vam ser dels primers a instal.lar-nos, em vaig dormir de seguida. al cap d'unes hores vaig obrir un ull i l'espectacle continuava. el meu cos estava envoltat d'altres cossos perfectament col.locats com si d'una partida de tetris es tractés. la possibilitat de moure's era "zero".

a l'alba, tothom surt fora per contemplar la sortida del sol.
amb vent i fred estem expectants com si es tractés de la primera vegada que surt el sol per l'horitzó.

quan aquest surt, tot el món repeteix una i altra vegada el seu nom .... sol, sol sol!

4 comentaris:

Xavier ha dit...

Uffff, increible.
una abraçada Roger.

Anònim ha dit...

NO TINC PARAULES ...
No trovo mai el moment d' escriure't ... però vaig seguint el teu viatge ...
Totalment orgullosa de tu
Tinc tantes ganes de veure't ... però cada cop que vaig veient tot el que vas vivint em faig càrrec que encara tardarem a veure'ns,
DISFRUTA !!!!!!!!
Això no t' ho trurà ningú

Un petó enorme i com molt bé dius ...
FELICITAT I PAU

OLGA

rogerbcn ha dit...

gràcies!!! un plaer conpartir-ho

Anònim ha dit...

ROGER, MARAVELLOS, DE VERITAT.
UN PETO MOLT FORT DESDE GIRONA, ON HI HA MOLT MENYS QUE EXPLICAR.
LOLA