dimarts, 13 d’abril del 2010

panaji

panaji la gran sorpresa!!! després de 4 hores per anar de gokarna a margao, amb el cap del meu company de viatge en la meva espatlla i una hora més en un altre autobús he arribat a panaji.
vaig triar aquesta ciutat perquè demà vaig a l'aeroport de goa per volar a delhi i d'aquí agafar un autobús i 8 hores de viatge.
suposadament ja tinc reserva en un bon autobús... arribaré el dia 15 a la matinada a rishikesh.
la sorpresa ha estat aquesta ciutat bastant neta amb molta arquitectura de l'època colonial portuguesa i un guest house, moooooolt net!!!! impecable.
la guia ho deia però el preu posava 700 rupies i ara és 1.100 i estava jo intentant baixar el preu per a la quarta i última habitació lliure quan he vist darrere meu una rossa amb motxilla.... en seguida li he dit que val val... a la casolana i aquesta li ha dit a la rossa ... ho sento, just ara dono l'última habitació.
el llit és de veritat... amb capçalera. els llençols nets, el bany impecable, terra de rajoles...
res.... feliç!!!!
demà em poso una altra vegada amb el "surya namaskar", salutació al sol...
en pocs dies torno al ioga!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Qué buena la foto del colega apoyado en tu hombro. Y tu careto...jejeje.

Besos,

Clara