dijous, 15 d’abril del 2010

rishikesh

casualitat... a punjim vaig entrar en una botiga de fruits secs, hi havien una parella d'italians que ens vem saludar i vem intercanviar quatre consells sobre espècies i alimentació hindú i res més...

a l'avió de goa / delhi em va tocar seure amb ells ...

la no expectativa comença a donar els seus fruits ... el bus de delhi a Rishikesh va sortir amb dues hores de retard i una manifestació de mosquits al seu interior. les característiques del bus ... autèntic del lloc!

estem en els dos últims dies de la kumbh mela ... se celebra cada 12 anys i m'ha tocat!!!! l'autobús no ha pogut arribar a rishikesh i ens ha deixat una població anterior haridwar.

encara sort d'un company de viatge que m'ha ajudat a entrar en un taxi amb 12 persones més!!!!
he avançat uns quants quilòmetres... el taxi s'ha espatllat...
el compi s'ha anat per una altra direcció i m'he quedat sol al.lucinant de la massa de gent que hi havia... impossible agafar un taxi... he parat a un senyor amb moto i li he suplicat que em portés...
m'ha avançat una mica més i finalment he creuat el riu i he trobat l'hotel...

2 comentaris:

Eli Pastafangs ha dit...

Que boniques aquestes dues fotos, Roger...
En general trobo que estàs fent una crònica fotogràfica fantàstica ... Aquesta atmosfera difosa que has captat a Rishikesh m'ha recordat algunes de les estampes del gran Hokusai... Preciosa la llum!
Petons
Eli

rogerbcn ha dit...

gràcies Eli, el lloc era increible però la meva sensació era de "i ara que faig aquí... i on estic?" però sempre aparaix algú que et dona un cop de mà...