dissabte, 17 d’abril del 2010

rishikesh

aquest matí he baixat a esmorzar molt descansat i amb optimisme.

en entrar en el petit menjador on havien unes quantes taules ocupades per occidentals esmorzant, he saludat en general amb un "good morning" per a tots.

tot de cop he pensat en la possibilitat que hagués abandonat el meu cos a rishikesh i que ara només fos una ànima a qui ningú sent ni veu...

igualment m'he assegut en una taula i he esmorzat un suc de papaia amb un vol de muesli iogurt i fruita que la meva ànima a agraït i espero que el meu estómac físic o no... també...

canvi de plans!!! a l'hotel on estic hi ha molt moviment de gent que entra i surt, s'impateixen un munt de diferents cursos.

vaig a començar aquest matí un curs de set dies per aprendre massatge ayurvèdic... preparar-vos per quan torni!!!!