dimarts, 13 d’abril del 2010

panaji

5 comentaris:

arola ha dit...

Oh! m'encanten els colors i la composició d'aquesta foto...

Xavier ha dit...

maravellosa imatge, estic totalment d'acort amb Arola.

continua sent un plaer entrar en el teu blog.

Anònim ha dit...

Hey Roger!
Després de un mes i mig de no haver llegit res del teu viatge (estava a Barcelona i alla no tinc ordinador), m'estic posant al día de tot, encara que ja en van informant...
Segueixo estant absolutament "enganxada" a les teves explicacions, a les fotos, als colors de les fotos i gairebé al olor que desprenen...
T'envio un peto molt fort i fins aviat.
Lola (Girona)

rogerbcn ha dit...

què be!!!!
gràcies pels comentaris jo també us envio mil petons!!!!

Anònim ha dit...

Estas mujeres parecen plátanos, mangos, limones... Qué bonitas las fotos, de verdad que es una preciosidad. Gracias Roger ;-))

Clara