dimecres, 20 de gener del 2010

habaraduwa

avui tortugues,

fa dies que vaig fer un amic a galle, es diu Jambo.

el primer contacte en veure que s'acostava no vaig poder sortir corrent pel pes de la meva motxilla.
van aflorar tots els meus prejudicis.


volia aconsellar-me un guest house, on just estic i va encertar. després em va acompanyar a comprar-me un banyador llarg perquè el curt encara que sigui un "guiri" no ho veig encertat ... el bon home sempre em pregunta com estic, si necessito alguna cosa i és amable...

ahir li vaig comentar que m'agradaria anar a habaraduwa on hi ha un centre de recuperació de tortugues a la mateixa platja.
aquest matí m'ha vingut a buscar i no he hagut de preguntar per l'autobús.
per refrescar-me m'he comprat una pinya que m'ha demanat ell en una fruiteria i he pagat la meitat que fa uns dies comprant jo sol ...
hem anat al centre de torugues i mentre jo passejava, tocava i fotografiava les tortugues el llegia un diari singalès.


a la tornada hem menjat en un lloc que vaig descobrir que pel que m'ha dit té bona fama i he encertat.
al final de la jornada m'ha demanat que l'acompanyés a la farmàcia, ha triat diferents medicaments per a la seva filla que es troba a l'hospital i jo feliçment he pagat un just bescanvi.

4 comentaris:

Xavier ha dit...

quan tornis, si vols jo en tinc dues d'aigua que entre les dos fan sis kilos.

rogerbcn ha dit...

ostres! estaré encantat de coneixèr-les.
gràcies i fins aviat

aixa ha dit...

hola roger
Petons molt forts i ENVEJAAAAAA!!!!

rogerbcn ha dit...

aixa!!! records a tot l'equip flexo!!!
per cert aquí hi ha molta feina a fer...delegació sri lanka?