dijous, 8 d’abril del 2010

mysore

aquest dies passats he estat una mica desorientat...
i aquest matí he anat al barber... després de rebre una altra sessió de massatge en què un entra en contacte amb el més enllà... (fins bufetades he rebut) en sortir del barber les experiències han tornat a mi...

un noi que anava acompanyat d'altres, m'ha indicat que alguna cosa tenia a la orella... com sortia del barber m'he parat i en res tenia el seu dit a la meva orella...

amb una bareta m'ha ensenyat un tros de cera força considerable... no podia creure el que em passava i sense reaccionar ja estava ficant la bara en l'altra orella!!!! i més ronya!!!!...

no sé si es tractava d'un truc de màgia o què... però en un moment tenia a un munt de gent mirant i no era l'únic!!!! els seus companys estaven netejant les orelles d'altres vianants ... el noi em parlava molt seriós... no l'entenia... però suposo que m'estava dient... "mira que ets porc!"

li he pagat una quantitat que no sé valorar si és molt o poc... si és cert el que ha tret és poc... i he anat a menjar...

crec que sento millor... avui ha estat un dia de neteja!!!!

mysore és la segona ciutat més gran en l'estat de karnataka, a l'Índia. és la seu del districte mysore i de la divisió mysore i es troba a uns 146 km sud-oest de bangalore, la capital de karnataka. el nom mysore és la veu anglòfona de mahishūru, que significa la casa de mahisha. mahisha significa mahiṣāsura, un dimoni de la mitologia hindú. la ciutat s'estén en una àrea de 128.42 km2 i està situada a la base de les colinas chamundi.

mysore és famós per les festes que tenen lloc durant el festival dasara, quan la ciutat rep un gran nombre de turistes. mysore també presta el seu nom a la mysore mallige, nom popular de la Jasminum grandiflorum, una espècie de jazmin, la pintura mysore, un estil de pintura, el plat dolç mysore pak, el mysore peta un turbant tradicional i la peça mysore, una peça sari de seda.