divendres, 9 de gener del 2009


TopCatalà.com
Vaig a sopar a casa de C. agafo el 64 i trobo lloc per a asseure'm. Segueix el recorregut i de cop i volta l'autobús gira a la dreta quan sempre gira a l'esquerra. Ostres! desviament per la cavalcada....pregunto al conductor si pujarà per Aribau, em diu que si però abans passejarem pel eixample dreta. Envio missatge a C. que arribaré una mica tard. L'autobús es buida. Un cop al centre i després de ficar-nos entre la multitud que es despedeix de la desfilada, alguns amb escales a les espatlles, vam arribar l'autobús, el condutor i jo a una parada de Gran Via - Rambla Catalunya. No és una parada del 64 però un senyor que acompanya a un minusvàlid en cadira de rodes li demana al conductor per a pujar, el conductor obre la porta i li diu que té ordre de no deixar pujar a ningú si no és en una parada del 64. Tanca la porta i ens anem. Jo vaig arribar puntual al sopar de C.

2 comentaris:

Busca qui t'ha pegat ha dit...

el conductor no es mereix un dibuix de l'egon...

i les cavalcades... prohibides!

per cert, em dónes permís per 'robar' la foto del paraigües?

;)

rogerbcn ha dit...

la foto ja es teva!